רישומים פליליים עלולים להטיל על האדם כתם לכל החיים.
המחוקק האירופאי רואה לנכון להקדיש סעיף מיוחד לנושא זה.
הוא מנחה באופן חד משמעי כי רישומים מסוג זה יכולים להשמר אך ורק על ידי רשויות רשמיות שהוסמכו לכך.
----
הערה: פוסט זה אינו מהווה חוות דעת של הכותב או מעסיקו ואינו מחליף ייעוץ משפטי.
פסוק 11 של הרגולציה עוסק בבעיה מעגלית. איך נוכל לדאוג לזכויות הפרט אם לא יהיו לנו פרטים המזהים אותו?
אבל רגע, אם אין לנו פרטים מזהים של האדם ואיננו יכולים לקשר את המידע שבידינו לאדם מסויים הרי שעל פי ההגדרה אין לנו מידע פרטי...
הכותב החכם מוציא אותנו מהמילכוד ופותר אותנו מהצורך לאסוף פרטים מיותרים רק כדי לשמור עליהם.
מה למדנו מזה? שלא תמיד כל המרבה הרי זה משובח. אל תחפשו בעיות במקום שאינן קיימות.
-----
אין הכתוב מהווה חוות דעת רשמית של הכותב או מעסיקו ואינו מחליף ייעוץ משפטי
נראה שבפסוק 12 של היצירה העורך קצת התרשל (בכל אשמה ההפקה?) והוא מתייחס לפסוקים 13, 14, 15, 22 ו-34 לפני שקראנו אותם, משל אין מאוחר ומוקדם ביצירה.
הפסוק עוסק בשקיפות.
יש להקפיד על שקיפות מלאה לנשוא המידע בכל מה שקשור לאיסוף המידע, עיבודו, היכולת לגשת אליו, לעדכנו ואף למחוק אותו.
שיתוף המידע צריך להעשות באופן ברור, מדויק ובאופן שיהיה קל לגשת אליו.
יש לספק מידע זה בכתב או באופן אלקטרוני.
ניתן לספק את המידע לנשוא המידע בעל-פה, כל עוד הבטחנו שאכן האדם שעימו אנו מדברים הוא הוא ולא אחר.
אין לסרב לבקשה למידע אלא עם כן לא קבלנו הוכחה ודאית שההוא הוא ההוא.
איזה מידע לספק? מתי? כמה ואיך? על כל זאת ועוד נדבר במפגשי הרשת הבאים שלנו. ועד אז, שמרו על הפרטיות.
שלכם,
גלעד
הערה: פרסום זה אינו מהווה חוות דעת רשמית של הכותב או מעסיקו ואינו מחליף ייעוץ משפטי
רישומים פליליים עלולים להטיל על האדם כתם לכל החיים.
המחוקק האירופאי רואה לנכון להקדיש סעיף מיוחד לנושא זה.
הוא מנחה באופן חד משמעי כי רישומים מסוג זה יכולים להשמר אך ורק על ידי רשויות רשמיות שהוסמכו לכך.
----
הערה: פוסט זה אינו מהווה חוות דעת של הכותב או מעסיקו ואינו מחליף ייעוץ משפטי.
פסוק 11 של הרגולציה עוסק בבעיה מעגלית. איך נוכל לדאוג לזכויות הפרט אם לא יהיו לנו פרטים המזהים אותו?
אבל רגע, אם אין לנו פרטים מזהים של האדם ואיננו יכולים לקשר את המידע שבידינו לאדם מסויים הרי שעל פי ההגדרה אין לנו מידע פרטי...
הכותב החכם מוציא אותנו מהמילכוד ופותר אותנו מהצורך לאסוף פרטים מיותרים רק כדי לשמור עליהם.
מה למדנו מזה? שלא תמיד כל המרבה הרי זה משובח. אל תחפשו בעיות במקום שאינן קיימות.
-----
אין הכתוב מהווה חוות דעת רשמית של הכותב או מעסיקו ואינו מחליף ייעוץ משפטי
נראה שבפסוק 12 של היצירה העורך קצת התרשל (בכל אשמה ההפקה?) והוא מתייחס לפסוקים 13, 14, 15, 22 ו-34 לפני שקראנו אותם, משל אין מאוחר ומוקדם ביצירה.
הפסוק עוסק בשקיפות.
יש להקפיד על שקיפות מלאה לנשוא המידע בכל מה שקשור לאיסוף המידע, עיבודו, היכולת לגשת אליו, לעדכנו ואף למחוק אותו.
שיתוף המידע צריך להעשות באופן ברור, מדויק ובאופן שיהיה קל לגשת אליו.
יש לספק מידע זה בכתב או באופן אלקטרוני.
ניתן לספק את המידע לנשוא המידע בעל-פה, כל עוד הבטחנו שאכן האדם שעימו אנו מדברים הוא הוא ולא אחר.
אין לסרב לבקשה למידע אלא עם כן לא קבלנו הוכחה ודאית שההוא הוא ההוא.
איזה מידע לספק? מתי? כמה ואיך? על כל זאת ועוד נדבר במפגשי הרשת הבאים שלנו. ועד אז, שמרו על הפרטיות.
שלכם,
גלעד
הערה: פרסום זה אינו מהווה חוות דעת רשמית של הכותב או מעסיקו ואינו מחליף ייעוץ משפטי
הודעתך לא התקבלה - נסה שוב מאוחר יותר
Oops! Something went wrong while submitting the form