✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01.01 - CoolaData עברה לענן של אמזון בעלות מוערכת של מאות אלפי שקלים

IsraelClouds
|
January 1, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

CloudZone, יחידת הענן של חברת מטריקס, המספקת פתרונות ושירותי ענן מתקדמים, ביצעה פרויקט להעברת תשתיות חברת CoolaData, המתמחה בניתוח נתונים ובאנליטיקה המבוססת על פתרונות ענן, אל הענן של AWS. עלות הפרויקט מוערכת במאות אלפי שקלים.

 

CoolaData, המציעה ללקוחותיה תובנות עסקיות על בסיס ניתוח התנהגות ממקורות שונים של מידע, מריצה את פלטפורמת ה-SaaS שלה בענן, ועל כן זקוקה לפתרון בעל יכולות ביצוע מתקדמות, גמישות וסקאלביליות. במהלך משותף עם CloudZone, הוחלט על מעבר לתשתית הענן של AWS, והטמעת מספר רכיבים ייעודיים, ביניהם Amazon EC2, המספק פתרון סקיילינג אוטומטי המפעיל שרתים בהתאם לדרישות הביצועים,AWS Redshift , השומר כמויות עתק של מידע, Amazon S3, כלי לאחסון אירועים במהירות ו MySQL RDS-לאחסון בסיס נתונים של הלקוח.

 

יובל לבב, VP R&D ב-CoolaData: "היה צורך בארגון בפתרון ענן שיעמוד ברמת ביצועים וסקלאביליות גבוהה שתתאים לקצב הגדילה שלנו. CloudZone סיפקה לנו מגוון שירותים רחב שהתאים לצרכים של החברה, כולל שירות ברמה הגבוהה ביותר, ניהול, ייעוץ והטמעה. הפתרון של AWS מתאים בדיוק לדרישות הארגון, ואף יותר".

 

אולג גוחמן, CTO ב-CloudZone: "אנחנו גאים שחברה כמו CoolaData בחרה ב-CloudZone להוביל את את מעבר שלה ל-AWS. ל-CoolaData היה צורך בפתרון אג'ילי וחדשני כדי שהיא תוכל להמשיך לספק ללקוחותיה שירותי מחקר ואנליזה ברמה הגבוהה ביותר, ומגוון פתרונות AWS מספקים לה בדיוק את זה. באמצעות הגמישות והאלסטיסיות המחודשים, המערכת של CoolaData יכולה כעת לאסוף עשרות מיליוני אירועים ביום בקלות ותוך כדי חסכון עצום בעלויות הענן החודשיות ".

 

CoolaData מפשטת את היכולת של הארגון לאסוף ולאגור מידע תוך כדי שהיא מספקת לו את הכלים החזקים ביותר לניתוחו. הארגון עוקב אחר התנהגות משתמשים וכך מאפשר לקבל תובנות טובות יותר לגבי יחידים, ולא רק כלפי קבוצות גדולות. החופשיות של CoolaData מאפשרת ללקוח לשאול כל שאלה ולקבל תשובה.

 

אודות CloudZone

CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, מספקת פתרונות ושירותי ענן מתקדמים, הינהPremier Consulting Partner ו-Managed Service Provider של AWS, שותף SilverשלMicrosoft Azure ושותף של Google Cloud Partner עם למעלה מ-7 שנות ניסיון בתחום. היחידה מספקת ללקוחותיה שירותים בנושאים: ייעוץ, תכנון ארכיטקטורה, ניהול מיגרציות של תשתיות הארגון לענן ותמיכה שוטפת בסביבות אלו. CloudZone שמה שני דגשים עיקריים, הראשון הינו אופטימליות טכנולוגית – שימוש בכלים המתקדמים ביותר המותאמים לארגון. השני הינו חיסכון אגרסיבי בעלויות החודשיות.

על ידי בניית Ecosystem של שותפויות אסטרטגיות, CloudZone נמצאת בחזית הטכנולוגית ומובילה את שוק הענן בישראל. הדבר בא לידי ביטוי בכלים ופתרונות שאותם היא מספקת ללקוחותיה המאפשרים להם ליהנות מעליונות טכנולוגית בעלויות נמוכות  www.cloudzone.io.



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות