✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

קיידנס ודאסו סיסטמס משיקות יחד חוייה, שתשנה את תהליך הפיתוח של מוצרים אלקטרומכניים

IsraelClouds
|
June 24, 2024
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events

קיידנס ודאסו סיסטמס משיקות יחד חוייה, שתשנה את תהליך הפיתוח של מוצרים אלקטרומכניים

שיתוף הפעולה יאפשר להאיץ את הפיתוח של  תאומים וירטואליים של מערכות אלקטרומכניות על ידי אינטגרציה של סולידוורקס של דאסו סיסטמס בפלטפורמת3DEXPERIENCE   עם הפתרונות מבוססי הבינה המלאכותית של קיידנס Cadence®, OrCAD X®, Allegro® .

 

דאסו סיסטמס וחברת קיידנס הודיעו על הרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי שלהן באמצעות אינטגרציה של Cadence®, OrCAD X®, Allegro® , בפורטפוליו המורחב של 3DEXPERIENCE Works עבור משתמשים קיימים ועתידיים של SOLIDWORKS.

אינטגרציה כזו תאפשר עבודה שיתופית בסטנדרט הגבוה ביותר לתהליך פיתוח רצוף החל מ-PCB, עיצוב מכני תלת מימדי וכולל סימולציה.

האינטגרציה מבוססת הענן תציע ללקוחות משותפים פתרון קל לשימוש, מקצה לקצה, לפיתוח מוצרי הדור הבא, וקיצור זמן העיצוב עד פי 5.

מהנדסי מכונות ומהנדסי חשמל יעבדו בחוויה שיתופית שטרם חוו ויוכלו להאיץ מקצה לקצה את תהליך הפיתוח של מערכת מכטרונית ובאותו זמן לבצע אופטימיזציות של עיצובים לטובת ביצועים, אמינות, שיפור כושר הייצור, יכולת ההתאוששות של האספקה, עמידה ברגולציות ועלויות.
שיתוף הפעולה יאפשר חוייה נוחה וסקיילבילית ללקוחות בכל סדר גודל, מסטרט-אפים ועד תאגידים.

"כל חברה שמפתחת מוצרים אלקטרומכניים כיום זקוקה לפתרון סינרגטי על מנת למנוע עיכובים בזמן היציאה לשוק", אמר קימבל קלאף, סגן נשיא בכיר למכירות תוכנה ב- GoEngineer, ספקית מובילה של פתרונות עיצוב וניתוח מכני וחשמלי מבית דאסו סיסטמס וקיידנס.

הפתרון החדש, מבוסס הענן, של דאסו סיסטמס וקיידנס מספק לצוותים שעוסקים בתכנון ועיצוב אלקטרוניקה ומכניקה, כלי מוכח, שיתופי ופשוט להטמעה עם חוויית משתמש מהנה.

 

"כל התעשיות מתמודדות כיום עם מורכבות הולכת וגוברת כתוצאות מדרישות של חישמול, בינה מלאכותית, לימוד מכונה, דרישות אבטחה, קישוריות וקיימות", אמר טום בקלי, סגן נשיא בכיר בקידנס. "קיידנס היא המובילה בפיתוח כלי בינה מלאכותית לאריזת IC מתקדמת ועיצוב .PCB החיבור עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE העוצמתית של דאסו סיסטמס, מאפשר ללקוחות, מעתה, לתכנן מוצרים באמצעות הפתרון הטוב ביותר מסוגו, תוך שיתוף פעולה בין צוותי PCB ותכנון מכני תלת מימדי."

 

"אנו חיים בעידן של כלכלת החוויות, שבה ערכם של מוצרים מוגדר על ידי השימוש בהם, והביקוש למוצרים אלקטרומכניים מחוברים ומתעדכנים, גובר באופן אקספוננציאלי. חברות עושות את השינוי ומאמצות את התפיסה החוויתית, בתהליכי פיתוח המוצרים שלהן. שיתוף הפעולה שלנו עם קיידנס צמח במהירות והוא יסייע ללקוחות שלנו לעשות את השינוי הזה” אמר פיליפ לאופר, סגן נשיא בכיר, מותגים גלובאליים בדאסו סיסטמס.

 

הפתרון המשותף לשתי החברות זמין מהרבעון השני של 2024.

להתרשמות www.cadence.com/go/MechatronicSolution.

 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות