✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

איך עושים היום ענן? בואו וגלו בעצמכם

IsraelClouds
|
October 13, 2024
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
Events

איך עושים היום ענן? בואו וגלו בעצמכם

בין אם אתם עוסקים בפיתוח, דאטה או קבלת החלטות טכנולוגיות - Google Cloud Day Tel-Aviv הוא כנס חובה לכל מי שרוצה להכיר את חזית הטכנולוגיה של כלי הענן וה-AI לייעול העבודה, קידום הארגון והשראה לפתרונות העתיד

למי שרוצה להיות חלק מהעתיד הטכנולוגי של הענן אסור לפספס את Google Cloud Day Tel-Aviv. זה לא סתם עוד אירוע טכנולוגי – אלא ההזדמנות שלך להתעדכן, ללמוד, ולהתחבר לעולם הטכנולוגי שמתקדם בקצב מסחרר. בין אם העיסוק שלך הוא בפיתוח, דאטה, תשתיות, גיימינג, סייבר, ניהול עסקי או קבלת החלטות טכנולוגיות - הכנס הזה נועד עבורך. הוא יציג לך את הטכנולוגיות החדשות ביותר, ואיך הן יכולות לשנות את צורת העבודה שלך ושל הצוות שלך ולתת השראה לפתרונות העתידיים שלך.

הכנס יעניק הצצה נדירה אל חוד החנית של הטכנולוגיות החדשות ביותר בתחום, עם מסלולי תוכן מרתקים, דמואים, נטוורקינג ומפגשים עם מומחים מובילים. הכנס הזה הוא ההזדמנות להבין איך כלים חדשניים יכולים לקדם את הפיתוח שלך  – ולתת לעסק שלכם יתרון תחרותי. היום מחולק לחמישה מסלולי תוכן, שיכסו את כל מה שחשוב לדעת על עבודה עם הענן.

פיתוח משחקים בקנה מידה שלא הכרת. תעשיית הגיימינג מתפתחת בקצב מסחרר, וקהילת המפתחים מחפשת פתרונות שיאפשרו לה ליצור משחקים מסיביים שיגיעו לקהל רחב - בלי לוותר על הביצועים. האתגרים הללו עומדים במרכז מסלול GameDev at Scale, שבו יוצגו כלים ושיטות להתמודדות עם נפחי דאטה עצומים, עקביות במידע, ומיזעור השהייה (lag) גם בעומסים הכי כבדים. המסלול יראה איך Google Cloud ושותפיה פותרים את האתגרים המורכבים של יצירת עולמות מקוונים עצומים, ויעניק הצצה אל העתיד של עולם פיתוח המשחקים בהיקף גדול.

בינה מלאכותית גנרטיבית נגד האקרים. איומי הסייבר הופכים למורכבים ונפוצים יותר, כשכל ארגון עלול להיות מותקף ולספוג נזקים משמעותיים. ה-GenAI (הבינה המלאכותית הגנרטיבית) של Google Cloud מספקת למומחי אבטחת המידע כלים מתקדמים לגילוי ותגובה בזמן אמת. במסלול זה נחשוף את היכולות החדשות של Google Cloud בתחום הסייבר, כולל הטמעת טכנולוגיית Gemini לשיפור מערך ההגנה שלך, ונסביר איך לשלב את הבינה המלאכותית בארגון שלך כדי להתמודד בצורה חכמה יותר עם האיומים המורכבים של העידן הדיגיטלי.

Unleash the Power of Data and AI במסלול זה נלמד איך להפיק ערך מקסימלי משילוב נתונים מתקדמים עם AI. בעזרת טכנולוגיות כמו Gemini ו-Vertex AI אפשר לנתח נתונים בזמן אמת ולהפוך את הארגון שלך למהיר ויעיל יותר. מסלול Future Proof Your Systems with AI-Driven Infrastructure נועד להתמודד עם ההתפתחויות בתחום התשתיות, תוך שימוש ב-AI לשנות את הדרך שבה מנהלים ומנטרים אותן. במסלול זה נגלה איך אוטומציה מבוססת AI יכולה לשפר את היציבות והיעילות של מערכות הענן שלך ולהכין אותן לעתיד.

מסלול Advanced Use Cases in Generative AI מציע התנסות מעשית להעמקה בבינה המלאכותית. במסלול זה נעביר סדנה מעשית מלאה, כולל טכניקות הנדסת פרומפטים מתקדמות ושיטות לבניית שירותים מבוססי AI עם גישה מודולרית.

לצד מסלולי התוכן והסדנה, הכנס הוא הזדמנות לרישות עסקי (נטוורקינג), מפגש עם מומחי Google Cloud מכל התחומים, ומתחם שותפים שיציג את הכלים החדשים והחדשניים ביותר בתחום. סטארטאפים בשלבים מוקדמים ימצאו מתחם ייעודי שבו יוכלו להכיר את תוכניות הקרדיטים שיתמכו בצמיחה שלהם. 

Google Cloud Day Tel-Aviv יתקיים ב-25 בנובמבר 2024 באקספו תל אביב. הכניסה חינם והמקומות מוגבלים – כדאי להירשם עכשיו כדי לשריין את מקומך.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות