✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

06.02 - חברת האנימציה Snowball עברה לתשתית הענן של אורקל

IsraelClouds
|
February 6, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
Events
title="Google"
alt="blogs"

Snowball עברה מהענן של אמזון AWS לענן של Oracle הודות לביצועים חזקים יותר וחיסכון של קרוב ל-42% בעלויות התשתית

חברת האנימציה הבינלאומית Snowball Studios עברה לתשתית הענן (IaaS) של אורקל. עד היום השתמשה החברה בתשתית הענן של אמזון. לאחר פיילוט (POC) מוצלח של מספר חודשים, החליטה החברה לעבור ל-Oracle Cloud, בו זיהתה יתרונות טכנולוגיים מהותיים וגם פערים משמעותיים ברמת המחיר.

Snowball Studios מתמחה באנימציה תלת-ממד ואפקטים ויזואליים ב-HD לתעשיית הסרטים, הטלוויזיה, משחקי מחשב, פרסומות ומובייל. לחברה לקוחות בארץ ובחו"ל, בהם קוקה קולה, וולט דיסני, אמטל - מפיצי "בארבי", פדרציית הכדורגל פיפ"א, מפעל הפיס, אורנג', סדרת "החבובות", סדרת האנימציה לילדים VIPO, NBC,Cartoon Film, NBC, ABC, Cisco, Sci-Fi Channel ו-Verizon. לחברה 200 עובדים בשני סניפים בישראל, ובטורונטו.

Snowball מחזיקה באחסון (סטורג') גדול במטה החברה בישראל. בכל פעם שאנשי החברה נדרשו לבצע תהליך רינדור (תהליך איחוד של כלל הפריימים באנימציה, שדורש הרבה מאוד כוח מחשוב) הם היו משתמשים בשירותי ה-IAAS של אמזון. המעבר לענן של אורקל מאפשר להם עבודה מהירה יותר, כוח מחשוב ייעודי ויכולת לצרוך כוח מחשוב בצורה לא ליניארית, עם שרתי ה- Bare metal המתקדמים של Oracle Cloud. כתוצאה מהעבודה המהירה, גם העלויות נמוכות יותר, כאשר מדובר בהוזלה של קרוב ל-42% בשירותי תשתית המיחשוב IAAS לעומת השירות של אמזון.

יוני כהן, מנכ"ל ומייסד – שותף Snowball
יוני כהן, מנכ"ל ומייסד – שותף Snowball  ‍

העסקה נסגרה בתחילת דצמבר, כאשר תוך 3 ימים  בלבד עלו לאוויר קרוב ל-100 מכונות (שרתי Bare Metal). בעסקה היה מעורב שותף של אורקל, חברת Totus Cloud של אריאל מונפו העסקה במסגרת תכנית Universal Credit של אורקל, המשנה את האופן שבו לקוחות רוכשים וצורכים שירותי ענן ומאפשרת להם גמישות, מחיר תחרותי וגישה בלתי מוגבלת לכל שירותי אורקל ב-IaaS וב- PaaS.

Snowball תשתמש לטווח הארוך גם בשירותי ה- GPU של אורקל, שעובדים על כרטיס חזק מאוד של עיבוד אנימציות, סטרימינג וכד'. כמו כן, בכוונתה להעביר את כל הדאטה סנטר  on-premise שלה לענן של אורקל, כדי לפנות מקום ומשאבי מיחשוב.

יוני כהן, מייסד-שותף ומנכ"ל Snowball: "הפיילוט עם אורקל שיקף יתרונות טכנולוגיים מהותיים בשימוש בתשתית הענן של אורקל, וגם פערים משמעותיים ברמת המחיר לעומת המחירים ששילמנו עד כה. מלבד כוח המיחשוב החזק והביצועים שעונים על צרכי החברה, קיבלנו שירות טוב מאוד ממומחי אורקל וליווי צמוד שנמשך גם לאחר המכירה והעלייה לאוויר. עד היום מומחי אורקל נמצאים באתר לוודא שהכול תקין."

לדברי דנה אודי, מנהלת מכירות ענן באורקל ישראל: "Snowball שעברה מה-IaaS של אמזון אל אורקל לאחר בדיקה מקיפה מצידה, מצטרפת לעוד ועוד חברות בעולם ובארץ, שנוכחו כי תשתית הענן של אורקל מציעה להן שירותי ענן מתקדמים ברמת אנטרפרייז, בלי קשר לגודל החברה. אנשי Snowball מצאו שבמחיר נמוך ומשתלם יותר הם מקבלים יתרונות טכנולוגיים מהותיים שמקלים על עבודתם המקצועית. תכנית Universal Credits החדשה מאפשרת לאורקל להציע לחברות בסדר גודל כזה גם ענן ציבורי ברמת אנטרפרייז, וגם עבודה במודל גמיש לרכישה ולצריכה של שירותי ענן".

‍דנה אודי, מנהלת מכירות ענן באורקל ישראל. קרדיט צילום: יח"צ
‍דנה אודי, מנהלת מכירות ענן באורקל ישראל. קרדיט צילום: יח"צ

תוכנית Universal Credits מבוססת על חוזה פשוט אחד, המספק גישה בלתי מוגבלת לכל השירותים הקיימים והעתידיים של Oracle  PaaS וכן IaaS, הן בענן הציבורי של אורקל והן במודל Oracle Cloud at Customer (חווית ענן ציבורי בתוך הדאטה סנטר של הלקוח). לקוחות מקבלים גישה על-פי-דרישה לכל השירותים וכן נהנים מעלות נמוכה יותר של שירותים בתשלום מראש. כמוכן, הם נהנים מגמישות בשדרוג, הרחבת או העברת שירותים בין מרכזי נתונים, על פי צורכיהם. כמו כן, ניתן לעבור בין שירותי PaaS או IaaS ללא צורך להודיע עלכך לאורקל.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות