✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

17.04 - Control-M של BMC הוא הפתרון המוביל בשוק האשראי והבנקים בישראל

IsraelClouds
|
April 17, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
Events
title="Google"
alt="blogs"

BMC ישראל זכתה בפעם השמינית ברציפות במקום הראשון בקטגוריית ה- IT Operations Management של STKI.

חברת BMC, ענקית ניהול ה- IT בענן, מדווחת על מובילות בשוק האשראי והבנקים בישראל לשנת 2018- 2019 בתחום ה- Multi-Cloud Management עבור פתרון ה- Control-M. לצד זאת, גם ברמה המקומית, הגיעה BMC ישראל בשבוע שעבר להישג יוצא דופן במסגרת ה- STKI Summit 2019.

BMC ישראל קטפה את המקום הראשון במדרג STKI לשנת 2019, כבר בפעם השמינית ברציפות, בקטגוריית ה- Multi Cloud Management (IT Operations Management- ITOM). הפתרונות המובילים שהעניקו ל- BMC את הזכייה היו פתרון ה- Control-M, לתחום ה- Automation בענן, ופתרון ה- TrueSight לתחום ה- Operations (DSO) בענן.

לדברי יורם אלול, מנהל פעילות BMC ישראל ומזרח אירופה, ״השקעה ב- 18% מהמחזור בחדשנות מוכיחה את עצמה ושומרת לנו את המקום הראשון וההובלה בתום ה- Multi Cloud Management כבר שנה שמינית ברציפות. מלבד הדירוג של STKI, פתרון ה- Control-M, המפותח כולו במרכז הפיתוח הגדול שלנו שבתל-חי ובתל- אביב, זכה גם השנה, בפעם החמישית ברציפות, במקום הראשון בדירוג גארטנר. חברת BMC מעניקה שירותי ניהול IT ל- 92 חברות בדירוג Forbes Global 100 ובישראל אנחנו מסייעים בהשגת מובילות טכנולוגית- עסקית לקשת רחבה מאד של חברות מתחומי הפיננסיים, הביטחון, התקשורת, הפארמה והבריאות. אנחנו מודים ללקוחות שלנו פה בישראל, שנותנים בנו אמון מידי יום ומסתייעים בצוות שלנו, ב- R&D שלנו וכמובן לשותפים לדרך שלנו במטריקס, לצלוח את המסע הדיגיטלי ב- IT באופן חלק, מניב וחדשני״.

לצד הזכייה של BMC ב- STKI זכתה גם חברת מטריקס, נציגתה הבלעדית בישראל. לדברי יגאל שחק, מנהל אגף BMC במטריקס ״זה לא מקרי אבל זה גם לא ברור מאליו, שגם היצרן וגם האינטגרטור זוכים במקום הראשון. אנחנו שותף פלטיניום של BMC מזה כ- 25 שנה ולאחרונה גם זכינו בתואר השותף המצטיין של האיזור. החטיבה שלנו, ה- IT Operation Management, מונה כ- 100 איש, בניהם אנשי מכירות, פריסייל, מנהלי פרוייקטים ואנשי שירות, המהווים הגוף הגדול ביותר בישראל בתחום ה- Digital Service Operation.‬ אנחנו מציעים לשוק הישראלי את פתרונות BMC גם כ- best of bread וגם כפלטפורמה. אנחנו מעניקים מעטפת מלאה של כוח צוות מגובש, מחוייב ומקצועי. מהיכרותנו המעמיקה עם המוצרים כמו גם עם השוק הישראלי, אנחנו יודעים להתאים במדוייק לכל לקוח ולקוח את הפתרונות של BMC, ליישם אותם ברמה הגבוהה ביותר ולשאוף לאינטגרציה מושלמת. ברור לנו שהצלחה זו של מטריקס יחד עם BMC תמשיך ללכת יד ביד, לא רק בדירוגי STKI הבאים אלא בתחומים נוספים״.


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות