✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

נכנסים אל מתחת לרדאר: טלדור ONE ו- hms משיקות לשכת שירות להגשת דוחות כספיים עפ"י התקן הבינלאומי

IsraelClouds
|
September 28, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
title="Google"
Events

 נכנסים אל מתחת לרדאר: טלדור ONE  ו- hms משיקות לשכת שירות להגשת דוחות כספיים עפ"י התקן הבינלאומי

 הפתרון היחידי בשוק שצבר ניסיון רגולטורי ניכר ; משקיעים בינלאומיים יוכלו לקרוא בנוחות דוחות של חברות ישראליות ולשקול השקעות בהן

 

חברת טלדור מקבוצת ONE, יחד עם קבוצת hms, הן הראשונות להשיק לשכת שירות מקצועית, הצפויה לשמש חברות ציבוריות בהגשת דוחות כספיים לרשות לניירות ערך, באופן דיגיטלי ועל פי תקן iXBRL החדש.  

 

מזה 3 שנים מקדמת הרשות לניירות ערך מהלך לדיווח דיגיטלי והנגשת דוחות כספיים תוך שימוש בתקן בינלאומי אשר יחליף את פורמט דיווח הדוחות ב-PDF הנהוג כיום, והחקיקה בנושא צפויה לעלות לאישור הכנסת בחודשים הקרובים. כ- 550 חברות רשומות למסחר בבורסת תל אביב היום והיעד של איגוד החברות  הציבוריות להגדיל מספר זה לכדי 1,000 חברות עד 2028.

 

טלדור, בשיתוף עם hms, פעלה להתאים מערכת בינלאומית מובילה של חברת UBPartner הצרפתית לצורכי השוק הישראלי ודרישות הרשות לניירות ערך, וחתומה על בלעדיות לשיווק המערכת בקרב החברות הציבוריות בארץ. הפתרון, מבוסס המערכת של UBPartner, נבחן באופן מעמיק במשך למעלה משנה על ידי הרשות לני"ע בישראל, בשיתוף עם כ- 30 חברות ציבוריות אשר לקחו חלק בפיילוט ודיווחו למגנ"א דוחות כספיים בשיטה החדשה, ובסיום הפיילוט הוחלט לאשר לחברות הציבוריות לעבוד באופן  מלא איתו. בנוסף, אישרה הרשות לני"ע להשתמש בלשכת השירות לשם מתן שירותים מקצועיים וחשבונאיים משלימים ליצירת הדוחות בתקן החדש.

נתן פרידחי, יועץ בכיר לטלדור. צילום יח"צ

 

"הפתרון שלנו הוא היחידי בשוק הישראלי שצבר ניסיון רגולטורי ארוך ומשמעותי כל כך ועל רקע זה הכניסה שלנו לייצור המוני, כלומר מתן שירות למאות חברות ציבוריות בישראל, תהיה חלקה" אומר נתן פרידחי, יועץ בכיר לטלדור, לנושא לשכת השירות.   "הניסיון שצברנו יאפשר לנו לפנות את מנהלי הכספים של החברות אשר עובדים תחת עומס רב, במיוחד בעונות הדיווח, ארבע פעמים בשנה, ולספק להם פתרון נגיש ואינטואיטיבי לדיווח זריז. התקנת הפתרון אגב אורכת מספר דקות, ממש כמו להירשם לשירות של אופיס 365."

עירון זדה, סמנכ"ל ומנהל חטיבת פתרונות ופיתוח למגזר הציבורי בקבוצת ONE. צילום יח"צ

 

"הרבה חברות ציבוריות ישראליות ניצבות מחוץ לרדאר של משקיעים חיצוניים, בשל הקושי והעדר הנגישות של הדוחות הכספיים, כפי שהם מוצגים ברשות לניירות ערך. עם המעבר להגשת דוחות לפי התקן הבינלאומי יפתח חלון הזדמנויות עצום כאשר משקיעים מכל העולם יוכלו לקרוא את הדוחות של החברות הישראליות בפורמט נוח וזהה לפורמט בו משתמשות החברות באירופה או ארה"ב, אם בכוחות עצמם ואם באמצעות מערכות בינה מלאכותית שיעשו זאת באופן אוטומטי" אומר עירון זדה, סמנכ"ל ומנהל חטיבת פתרונות ופיתוח למגזר הציבורי בקבוצת ONE.

מיכאל הלפרין מנכ"ל hms. קרדיט צילום: עינב כהן חדד

לדברי מיכאל הלפרין מנכ"ל hms: "הפתרון  פותח על רקע היכרות עמוקה עם רגולציית iXBRL הבינלאומית וכן עם מודל הנתונים הנדרש לטובת הדיווח, על ידי החברות הציבוריות בישראל. הפתרון   תומך בעברית ואנגלית, פועל בענן מאובטח ברמה הגבוהה ביותר, בהתאם לתקן האירופאי, ומשמש כבר היום  מאות חברות ציבוריות אירופאיות ועשרות חברות ישראליות. השירות מאפשר חיסכון ניכר במשאבי IT, זמן עבודה ארגוני והוא מנגיש נתונים כספיים באופן איכותי ובהיר למשקיעים."   

 

 

 

 

 

 

 



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות