✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

עדכוני חודש אפריל 2018 - Azure

Elior Mama - IsraelClouds
|
May 3, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

2   אפריל   General availability: Azure zone-redundant snapshots and images for managed disks

Zone-redundant snapshots and images for Azure Managed Disks זמינים כעת. הם מגובים על ידי שטח אחסון המשכפל את הנתונים שלכם על פני מספר אזורים.

ניתן לנהל אותם ב- snapshots ויצירת Image כדי ליצור VMs Azure גם כאשר אחד Availability Zones אינו זמין. הם זמינים באזורים Azure שבהם אזורי זמינות נתמכים.

לקבלת מחיר של zone-redundant snapshots, עיינו בדף התמחור של  Managed Disks pricing page.

2   אפריל   General availability: New regions for Red Hat Update Infrastructure

אזורים חדשים נוספו לתשתית (Azure Red Hat Update (RHUI. כתובת ה- IP הבאה נוספה לרשימת ה- IP של RHUI, כפי שמתועדת RHUI documentation: 52.237.203.198

2   אפריל   Power BI Embedded Bookmarks API

Power BI Embedded פרסמה set of JavaScript APIs שמאפשרים לך להשתמש ולשלוט bookmarks ביישום שלך. להלן פונקציות הליבה:

• Apply and control UI elements of predefined bookmarks. בעזרת ממשק של ה- API של bookmarks, מפתחים יכולים לנהל את חוויית המשתמשים של האפליקציה. מפתחים יכולים להחיל bookmarks ספציפי על העומס או לאחר פעולה ספציפית באפליקציה,אפשר להציג או להסתיר את חלונית bookmarks, ולהחיל או לבטל את מצב ההפעלה של bookmarks.

• Create external bookmarks for a personalized experience. על-ידי לכידת דף הדוח, האפליקציה יוצר bookmarks חדש המנוהל ובבעלות היישום עצמו. הוא יוצר אפשרויות מצוינות עבור מפתחי יישומים:

• Personalized bookmarks. למרות שהמשתמשים אינם משתמשי Power BI, הם עדיין יכולים לתת להם חוויה להתאמה אישית לכל משתמש. עבור כל משתמש, באפשרותנו לשמור את קבוצת bookmarks שלו ולהפוך אותה לזמינה או להחיל אותה במהלך ההפעלה עבור משתמש ספציפי זה.

• Sharing. כמפתחי האפליקציות, המפתח מחליט מי יוכל לראות ולהשתמש bookmarks שהמשתמשים יוצרים. לדוגמה, אפשר ליצור שיתוף תובנות על ידי הוספת bookmarks לכתובת אתר ולתת למשתמשים לשתף קישורים לפתיחת דוחות עם הסימנייה שכבר הוספה.

2   אפריל   Power BI Embedded: Get visual data

כאשר משתמש מקיים interacts with a visual, יש את אפשרות ל- export data באמצעות תפריט ellipsis  בצד השמאל למעלה.  extract data that is shown in the visual. זה מאפשר ליישום לראות ויזואלית את הנתונים.

לדוגמה, מנהל שיווק מעוניין להתחיל במסע פרסום הנחה ללקוחות הסבירות ביותר לעזוב את השירות. המנהל מתחיל עם visual  המכיל את ההסתברות של נטישת לקוחות. המנהל יכול לסנן לקוחות עם סבירות גבוהה לנטישה. לאחר מכן, במקום לייצא את נתוני הלקוחות הבסיסיים ולאחר מכן להוסיף פרטי לקוח למסע הפרסום בזה אחר זה, היישום יכול לספק פעולה בלחיצה אחת לשם כך.  נוסיף את Start discount campaign on the menu of the visual, the app can use the Get Visual Data API  כדי לאחזר את כל פרטי הלקוח. הוא מוסיף אותם אוטומטית למסע הפרסום ומפעיל אותו.

זוהי רק דוגמה אחת לאופן שבו האפליקציה יכולה להשתמש בנתונים הבסיסיים. ישנן דרכים רבות יותר להשתמש בו.

2   אפריל   Power BI Embedded supports additional mobile gestures

תמיכה ב- optimized mobile layout בשביל דוחות ול- dashboards, ספציפית עבור mobile applications, הוכרז בעבר. עכשיו יש תמיכה זמינה גם בדוחות:

• Double-click. שימוש בנתונים במכשיר נייד עשוי להיות קשה כאשר מנסים לסדר את גודל המסך להצגת הנתונים, לעומת שימוש במסך עבור רכיבים אחרים ביישום. לחיצה כפולה מסייעת לפתור את הדילמה. משתמשים שרוצים לצלול עמוק יותר לתוך הפרטים יכולים פשוט ללחוץ פעמיים בכל מקום, וזה יהיה במידי לפתוח במצב focus mode.

• Swipe. כאשר משתמש מקיים interacts  עם אובייקט אנליטית והחלפות על המכשיר, אירוע מופעל עבור היישום לשימוש. היישום, בתורו, אפשר להשתמש באירוע כדי להתאים אותו בתוך זרימת האפליקציה או לוגיקה עסקית, ולהשתמש בכל פעולה עבור זה. לדוגמה, אפשר לשנות במדיה הצורך זאת כאשר המשתמש יסובב את הטלפון החכם, האפליקציה יכולה להחליף דפי דוח, לעבור לדוחות או למרכזים אחרים, או לעבור לדף אחר ביישום.

2   אפריל   Power BI Embedded Q&A added to Edit and Create modes for report authors

הרשאת כתיבה למשתמשים באפליקציה יכולה כעת לבנות דבר ויזואלי באמצעות שאילתות של דוחות בתוך Power BI Embedded.

לחיצה כפולה באזור ריק של דף הדוח, או לחיצה על Ask a question, נקבל תיבת שאלה להקליד שאלה. כאשר המשתמש , ויזואלי נוצר בזמן אמת, עונה על השאלה ומעדכנת את עצמה כמו המשתמש משנה או מוסיף לשאלה.

לאחר מכן, משתמשים יכולים לקיים אינטראקציה עם אותו באותו אופן כמו Visual BI מסורתית חזותית: שינוי שדות סביב ועיצוב זה כדי להתאים את הסגנון של הדו"ח. עם Q & A שנבנה כעת בחוויית הדיווח, המשתמשים שלך יכולים ליצור במהירות דוח שלם ללא צורך להשתמש בשדה או ברשימה.

2   אפריל   Power BI Embedded: API to track your free embed token

Power BI Embedded מציע embed בחינם כדי שתוכלו להתחיל בבנייה ובדיקה של הפתרון, מבלי לשלם עבור רישיונות. כאשר אתם מוכנים לעבור לייצור ולספק ניתוח למשתמשים, אתם יכולים buy a capacity. מספרי tokens הם בחינם אבל מוגבלים דבר זה יכסה את שלבי הפיתוח.

השימוש של embed tokens הוא בחינם, אפשר להשתמש ב- API. ממשק ה- API יחזיר אחוז מהשימוש מהסכום הכולל.

3   אפריל   Microsoft peering on ExpressRoute Standard SKU now available

Microsoft peering with route filters is now available for Azure ExpressRoute Standard SKU. יש את האפשרות לגשת לשירותי Azure PaaS, כגון Azure SQL Database ו- Azure Storage, המוצעים בכתובת IP ציבורית בתוך האזור הגיאוגרפי של ExpressRoute. ל-יותר מידע על אזורים גיאוגרפיים.

כתוצאה מפונקציונליות חדשה זו, לא ניתן עוד create new Azure public peering configurations. Azure public peering configurations קיימות ב- Azure ימשיכו להיות נתמכות, למרות שמיקרוסופט ממליצה לעבור אל Microsoft ב- peering with route filters.

לקבלת מידע נוסף על פונקציונליות חדשה זו, ניתן לעיין ב-  documentation.

3   אפריל   Deployment Groups and build completion trigger – VSTS Sprint 132 Update

Sprint 132 עדכון של Visual Studio שירותי (VSTS) מביא איתו כמה תכונות עיקריות כדי לעזור לבנות ולשחרר דברים.

• לצורך בנייה - build completion trigger to chain together related builds

• Release -  Deployment Groups, אנחנו יכולים להשתמש בו כדי לפצל מספר Deployment על פני מכונות וירטואליות מרובות עם זמינות גבוהה, כולל סביבות ייצור.

Other highlights include:

Integrate Power BI with VSTS Analytics by using views

Publish markdown files from a Git repository as a wiki

View the full release notes on Microsoft Docs.

3   אפריל   GUID migration: Azure Service Bus

Azure Service Bus מחברת את המערכות הקיימות לפתרונות ענן, מפיצה הודעות למספר מערכות עצמאיות ומפשטת את האינטגרציה של הארגון עם הודעות ענן אמינות כשירות (MaaS).

ב -1 במאי 2018, Azure Service Bus Standard Base Service Bus Premium יחידות יחל להיות מחויב בשיעור לשעה מן התעריף החודשי היומי, בהתאמה. כמו כן, כל לקוחות Azure Service Bus יועברו ל- GUID חדשים. לא תהיה השפעה של תמחור משינוי זה, אך ייתכן שתצטרך לשנות את החיוב המסתמכות על GUID של משאבים.

3   אפריל   GUID migration: Azure Service Bus, US Government regions

Azure Service Bus מחבר את המערכות הקיימות לפתרונות ענן, מפיץ הודעות למספר מערכות עצמאיות ומפשט את האינטגרציה הארגונית עם הודעות ענן אמינות.

החל מתאריך 1 במאי 2018, תחויב בסכום של שעה ליחידות בסיס סטנדרטיות של Service Bus ושל יחידות שירות להודעות פרמיום של Service Bus. פעולה זו מחליפה את החיוב היומי והחודש החודשי, מה שהופך אותו לעקבי יותר עם שירותי Azure אחרים. שלם רק עבור מספר השעות שבהן אתה משתמש ב- Service Bus, במקום במשך יום שלם או חודש.

כל לקוחות Azure Service Bus יועברו ל- GUID חדשים. לא תהיה השפעה של תמחור משינוי זה, אך ייתכן שתצטרך לשנות את שגרות החיוב המסתמכות על GUID של משאבים. עיין בטבלה הבאה עבור פרטי העברה של GUID.

4   אפריל   Public preview: Read scale-out support for Azure SQL Database

בעקבות ההכרזה בחודש שעבר על תמיכה במסדי נתונים אזוריים, Azure SQL Database מיקרוסופט מרחיבה עוד יותר את מסדי נתונים של elastic pools על-ידי תמיכה בקריאת תמיכה בהיקף של שירותי Premium ו- Business Critical Service.

יכולת זו מפנה מחדש את חיבורי הלקוח לקריאה בלבד לאחת מהעותקים המשולבים באופן אוטומטי של HA ואת קיבולת של מסד הנתונים או את elastic pools ללא תשלום נוסף. זה אידיאלי לאיזון עומסים של עומסי עבודה מורכבים מבלי להשפיע על עומס העבודה של OLTP.

ליותר מידע, read scale-out documentation

4   אפריל   Preview of long-term backup retention in SQL Database gets an update

התצוגה המקדימה של החזקת גיבוי לטווח ארוך ב- Azure SQL Database, שהוכרזה באוקטובר 2016, עודכנה עם סדרה של שיפורים משמעותיים המבוססים על משוב לקוחות:

• תמיכה בכל Azure regions. לטווח ארוך יהיה נתמך בכל אזורי Azure ועננים לאומיים.

• מדיניות גיבוי גמישה יותר. ניתן להתאים אישית את התדירות של גיבויים ארוכי טווח עבור כל מסד נתונים. המדיניות גיבוי שבועי, חודשי ושנתי, עם גיבויים ספציפיים בתוך שבוע בתוך שנה.

• ניהול גיבויים בודדים. באפשרותכם למחוק גיבויים שאינם קריטיים לצורך תאימות.

• תצורה יעילה. אין צורך לספק כספת נפרדת של שירות גיבוי.

ליותר מידע, בלוג פוסט

4   אפריל   Preview: A flexible new way to purchase Azure SQL Database

מיקרוסופט שמחה להודיע על תצוגה מקדימה של מודל רכישה נוסף עם Azure SQL Database Elastic Pool ואפשרויות Deploy של מסד נתונים יחיד.

לאחרונה מיקרוסופט הודיעה עם SQL Database Managed Instance, מודל הרכישה מבוסס vCore משקף את המחויבות לבחירת הלקוח על ידי מתן גמישות, שליטה ושקיפות. כמו במקרה מנוהל, המודל מבוסס vCore עושה את Elastic Pool ומסד נתונים יחיד יהיו הזכאים לחיסכון של עד 30 אחוז עם Azure Hybrid Benefit for SQL Server.

ליותר מידע, בלוג פוסט.

9   אפריל   Optimize performance by upgrading SQL Data Warehouse

עם  latest feature release, אפשר לשדרג בצורה חלקה ובצורה אופטימלית לקבלת ביצועים שרק עם קליק בפורטל Azure.

רמת הביצועים הטובה ביותר עבור מחשוב מציעה את יכולות הפלטפורמה העדכניות ביותר, ומספקת ארכיטקטורת אחסון משופרת, אשר הראתה עלייה ממוצעת של פי חמישה בביצועים עבור עומסי עבודה בשאילתה. על שכבה חדשה זו, Azure SQL Data Warehouse תומך כעת באחסון ללא הגבלה עם גידול פי חמישה.

לקבלת מידע נוסף, ניתן לעיין איך לשדרוג.

9   אפריל   Support for operationalizing Azure Databricks notebooks

מיקרוסופט הוסיפה Azure Databricks מחברת פעילות עם Azure Data Factory. עכשיו נוכל ליישם את Databricks notebooks in Data Factory.

For more information, see:

Blog announcement

Getting-started tutorial

Databricks activity documentation

9   אפריל   Define a data volume cap in Log Analytics

ב - Azure Log Analytics, ניתן להפעיל את נפח היומי וניתן להגביל עבור סביבת העבודה לפי הצורך. המכסה היומית יכולה לעזור לנו לנהל את העליות הבלתי צפויות בנפח הנתונים ממשאבים מנוהלים ועדין להישאר במגבלה. התכונה יכולה פשוט לעזור לנו להגביל את החיובים הלא מתוכננים עבור סביבת העבודה.

כדי להגדיר את אמצעי האחסון היומי מסביבת העבודה, נבחר שימוש ועלויות משוערות בחלונית השמאלית. מציג את מגמת נפח הנתונים שנבלמה ב -31 הימים האחרונים ואת נפח הנתונים הכולל שנשמר. נוכל לתחקר את פרטי השימוש כדי לנתח את הנתונים ובחירת ניהול נפח נתונים כדי להגדיר את נפח היומי ואת נפח שימור נתונים:

9   אפריל   PHP minor version update for May 2018 in App Service

בחודש מאי 2018, Azure App Service יעדכן את PHP לגרסאות העדכניות ביותר (כולל MSSQL Drivers for PHP 7.2). למידע על השינויים בגרסאות החדשות, ניתן לראות את השינוי באתר האינטרנט של PHP.

PHP version

5.6.35

http://bit.ly/2r8qnaL

7.0.29

http://bit.ly/2FqCKE8

7.1.16

http://bit.ly/2r597D8

7.2.4

http://bit.ly/2Kno78c

10   אפריל   Azure DevTest Labs available in Azure Government

Azure DevTest Labs is now available in Azure Government.

זמינות זו, סוכנויות ממשלתיות אמריקניות ושותפיהן יוכלו לחדש את התשתית הישנה שלהן כדי לבנות סביבה מהירה, קלה.

ליותר מידע, בלוג פוסט

11   אפריל   Native support for geospatial functions in Stream Analytics

לקוחות Azure Stream Analytics יכולים כעת לבנות בקלות פתרונות לתרחישים כגון: ניהול ומעקב אחר לנייד.

מפתחים יכולים להשתמש בפונקציות geospatial מובנית כדי להגדיר אזורים גיאוגרפיים. מפתחים יכולים להעריך נתונים, ולאחר מכן ליצור התראות או להפעיל זרימות עבודה נדרשות.

אלו יכולות geospatial נמצאים עם מפרט GeoJSON.

11   אפריל   JavaScript UDFs in Azure Stream Analytics

Azure Analytics, יכולים לשלב את JavaScript עם הפשטות של SQL.

מבחינה היסטורית, Analytics מאפשר למפתחים לבטא לוגיקת את השאילתה בזמן אמת באמצעות שפת SQL. כדי לתמוך בקוד מותאם אישית בנוסף ולעזור ללקוחות ליישם תרחישים מתקדמים, Analytics תומך בפונקציות המוגדרות על ידי המשתמש (UDF) באמצעות JavaScript. בעזרת תכונה זו, לקוחות יכולים לכתוב את הקוד המותאם אישית ב- JavaScript, ולפתוח אותו בקלות כחלק משאילתה של עיבוד בזמן אמת.

12   אפריל   General availability: Stream Analytics tools for Visual Studio

כדי לסייע את היכולת לייצר ולהפיק, על ידי יצירה, בדיקה וניפוי באגים של Google Analytics, כלי Azure Stream Analytics עבור Visual Studio זמינים כעת.

אחד מיכולות של המפתחים של הכלים הוא בדיקות מקומיות על מכונות הלקוח כדי לאפשר שאילתה את הבדיקה. הכלים כוללים גם תכונות כמו IntelliSense (השלמת קוד), סמני שגיאה, ובקרת מקור

12   אפריל   Stream Analytics offers streaming dashboards in Power BI

Azure Stream Analytics לתת פלט למערכי נתונים של Power BI. לפתרונות שאנחנו בונים באמצעות Stream Analytics, נוכל לנצל את היתרונות של מרכזי שליטה והדינמיים העשירים עם זמן אחזור נמוך יותר.

12   אפריל   Anomaly detection in Stream Analytics

המובנה בתוך machine learning מבוסס, ANOMALYDETECTION, נועד לסייע ללקוחות של Analytics Azure Stream, כדי לעוקב אחר הנתונים או באמצעות מכשירים חכמים בזמן אמת,

המורכבות של machine learning מאפשרת לקרוא פונקציה אחת של SQL למודל למידה של מכונה. המודל הבסיסי של מכונת הלמידה הכללית הוא מופשט ולומד ללא הרף לאורך זמן כדי להתאים את עצמו.

פונקציונליות זו מכוונת לנתונים מספריים של סדרות זמן. מגמות חיוביות, ומגמות שליליות.

12   אפריל   Egress to Azure Functions from Azure Stream Analytics

Azure Functions is a "serverless". מסייע למשתמשים להפעיל קוד לפי דרישה מבלי שיהיה צורך לספק או לנהל תשתית. מאפשר למשתמשים ליישם קוד המופעל על ידי אירועים המתרחשים בשירותים של Azure או צד שלישי.

יכולת זו של פונקציות Azure להגיב כדי לתת מענה עבור Azure Stream Analytics.

12   אפריל   Stream Analytics supports compression input format

הגבלות גודל ההודעה הן הסיבות העיקריות מדוע לקוחות זקוקים לתמיכה. Azure Stream Analytics מציעה תמיכה ב- GZIP ו- deflate.

12   אפריל   Upload/download Azure dashboards

באפשרותנו להוריד את Azure dashboard באותו פורמט JSON נוכל להשתמש כדי ליצור Azure dashboard על-ידי יצירת ממשק API של Azure Resource Manager. בעבר, היה עלינו להשתמש בכלי נפרד כמו Azure Resource Explorer כדי לקבל נתונים אלה.

נוכל גם להעלות קובץ Azure dashboard באותו פורמט, כדי לייבא Azure dashboard שנוצרו על ידנו או על ידי מישהו ששיתף אותנו.

שתי היכולות הללו זמינות ישירות ב- Azure dashboard באמצעות לחיצה אחת:

12   אפריל   Enhanced portal capabilities for Azure SQL Data Warehouse

Azure SQL Data Warehouse מאפשר את יכולות פורטל כדי לסייע, ניטור, ניהול ושילוב של מחסן הנתונים:

• ניתן לנטר את מחסן הנתונים באמצעות Azure Monitor כגון: בהצלחה / נכשל / נחסם על ידי חיבורי חומת אש, CPU, IO, גבול DWU, אחוז DWU ו- DWU משמש.

• לפני ש מפסיקים את מחסן הנתונים, נוכל להציג את מספר שאילתות ההפעלה הפעילות שיבוטלו.

• באפשרותך להפעיל במהירות את Azure Analysis Services ישירות בתוך לוח המשימה של מחסן הנתונים.

יותר מידע, בלוג ההכרזה

13   אפריל   Azure Stream Analytics on IoT Edge

Azure Stream Analytics ב- Azure IoT Edge מקנה למפתחים לבצע Deploy אנליטית כמעט בזמן אמת קרוב יותר למכשירי IoT, כדי שיוכלו לבטל את הנעילה של הערך המלא של נתונים שנוצרו על ידי המכשיר. הוא מיועד ללקוחות הדורשים זמן אחזור נמוך, גמישות, שימוש יעיל ברוחב פס ותאימות.

ארגונים יכולים כעת לבצע Deploy ולוגיקה של שליטה ולהשלים נתונים גדולים שנעשו בענן.

13   אפריל   Alerts created in the Operations Management Suite portal can extend into Azure

לקוחות המשתמשים בפורטל של Microsoft Operations Management Suite (פורטל OMS) יכולים כעת לנהל התראות המבוססות על שאילתות יומן עבור Azure Log Analytics בפורטל OMS ובפורטל Azure. החל מ- 14 במאי 2018, מיקרוסופט תרחיב באופן אוטומטי התראות שנוצרו בפורטל OMS אל התראות Azure. הניטור לא יושפע, ואין זמן השבתה.

אין צורך לשנות את הגדרת ההתראה, השאילתה או התצורה. השינוי היחיד המעורב הוא כי בתכלת, פעולות כמו הודעות דוא"ל, שיחות webhook, הפעלת Runbook אוטומציה, או חיבור לכלי ITSM נעשות באמצעות קבוצת פעולה.

אפשר לגשת להתראות Azure ובקבוצות פעולה לפני 14 במאי 2018. לשם כך, יש להרחיב באופן ידני את ההתראות מפורטל OMS ל- Azure באמצעות האשף OMS או בממשק API של REST.

התראות שנוצרו בפורטל OMS ימשכו באופן אוטומטי ל- Azure החל מ -14 במאי 2018. לאחר עדכון זה, ההתראות ימשיכו להופיע בפורטל OMS. אבל, עבור כל פעולות הניהול, אתה תהיה שקוף נלקח התראות Azure.

אם ניגש להתראות באופן תכנותי באמצעות ממשק ה- API של Log Analytics Alert REST, ניתן להשתמש action groups במקום בשיחות ה- API שלך, בתבניות ניהול משאבי Azure ובפקודות PowerShell.

לחוויית ההתראות ב- Azure יש מראה רענן מעודכן. חווית ההתראות החדשה מעניקה חוויית הרשאה מאוחדת עבור כללי התראה של ערכים, ערכים והתראות יומן. אפשר לנהל, למנות ולהציג את כל סוגי ההתראות, ולא רק התראות יומן Google Analytics. עם קבוצות פעולה, תוכל לבצע יותר מפעולה אחת עבור כל התראה, כולל SMS, שיחה קולית, הפעלה אוטומטית, מחבר אינטרנט, מחבר ITSM ועוד.

ליותר מידע, Extend alerts from the OMS portal into Azure

16   אפריל  HTTP/2 support for Azure App Service is now available

התמיכה בפרוטוקול HTTP / 2 זמינה כעת באופן גלובלי עבור כל האפליקציות שמתארחים בשירות App. תמיכה בשירות App עבור פרוטוקול HTTP / 2 משפיעה גם על כל היישומים של Azure Functions, אשר בנויים על גבי פלטפורמת שירות האפליקציות.

ליותר מידע, App Service team blog

16   אפריל   Name changes: Azure SQL Database long-term backup retention

החל מיום 1 ביוני 2018, שמות של גיבוי לטווח ארוך ישתנו מ- "LTR RA-GRS Backup Storage" ל- "אחסון גיבוי LTR". לא תהיה השפעה על תמחור משינוי זה, אך יהיה לשנות את החיוב

16   אפריל   GUID migration: Linux support

Microsoft ו- SUSE יבצעו שינויי שם ל- SUSE Linux Enterprise Server (SLES) VM על Azure. החל מ -1 ביוני 2018, שינויים אלה משפרים את המיתוג SLES רחב יותר של הצעות. לא תהיה השפעה על תמחור.

16   אפריל   GUID migration: Azure Security Center

נכון לעכשיו, החיוב עבור מרכז האבטחה Azure מדווח על בסיס לכל צומת לחודש. החל מ -1 ביולי 2018, החיוב ידווח על בסיס לפי שעה. בשינוי זה תקבל יותר פירוט ברמת החיוב.

כמו כן, יהיה שינוי GUIDs משאבים. לא תהיה השפעה של תמחור משינוי זה.

16   אפריל   Name changes: Azure SQL Database long-term backup retention, US Government regions

החל מיום 1 ביוני 2018, שמות ישתנו מ- "LTR RA-GRS Backup Storage" ל- "אחסון גיבוי LTR". לא תהיה השפעה על תמחור.

16   אפריל   Deployment for Azure MySQL, Kubernetes Helm, and Ruby - VSTS Sprint 133 Update

Sprint 133 עדכון של Visual Studio שירותי (VSTS) מתרחב על שפות פלטפורמות, מיקרוסופט נותנת תמיכה ל- VSTS. בין אם האפליקציה משתמשת ב- Azure Database עבור MySQL, Kubernetes, או Ruby on Rails. הרשימה גם ממשיך לגדול ב Azure DevOps פרויקטים.

ליותר מידע, full release notes

16   אפריל   Updates to global subscription filtering

מיקרוסופט ביצעה שינויים subscription filtering works. ניתן לסנן subscriptions באופן מקומי על  באמצעות הדפדפן מבלי להשפיע על subscription filtering  העולמי או על הגדרות סינון subscription.

To set the global subscription filter:

Open the Settings or Directory + Subscriptions pane.

Select the subscriptions drop-down list.

Select the subscriptions. You might need to use the filter option to see the desired subscriptions.

16   אפריל   Name changes: Azure Cosmos DB, US Government regions

כחלק מהמעבר מ- Azure DocumentDB ל- Azure Cosmos DB, "DocumentDB" משתנה ל- "Cosmos DB" בסוג השירות ושם המשאב ב -1 ביוני 2018. ה- GUID של המשאבים והתמחור לא ישתנו.

17   אפריל   Recovery Services vault limit increased to 500 vaults per subscription per region

מיקרוסופט הגדילה את גבולות עבור גיבוי Azure. משתמשים יכולים כעת ליצור עד 500 מכונות לשחזור שירותי Azure בכל מנוי לכל אזור. כמו כן, מספר מכונות וירטואליות Azure שניתן לרשום עלה ל 1000 מכונות, מתוך מגבלה מוקדמת של 200 מכונות.

ליותר ידע, full blog post

17   אפריל   What's new in Azure Log Analytics - April 2018

תכונות חדשות זמינות כעת ב - Azure Log Analytics.

התפריט Log Analytics Settings כולל כעת קטע תצוגה, אשר חושף שתי יכולות חדשות.

היכולת החדשה הראשונה היא מיון אוטומטי. תוצאות שאילתה ממוינות כעת לפי שדה הזמן ("TimeGenerated") כברירת מחדל. עם זאת, הגדרה זו שולטת במיון מצד הלקוח. שאילתות שמניבות יותר מ -10,000 תוצאות עשויות שלא להופיע בסדר הנכון (מיון מוחל רק על התוצאות המוצגות, שהן חלקיות ועשויות שלא להיות רציפות). עבור שאילתות המניבות יותר מ -10,000 תוצאות, יש לבצע מיון בשרת על ידי הוספת "... מיון לפי TimeGenerated" לשאילתה.

הגדרה חדשה נוספת היא המספר המועדף של התוצאות המוצגות בכל דף. אם 50 תוצאות אינן עומדות בדרישות, נוכל להתאים את הטבלה להצגת 200 תוצאות לכל דף.

כמו כן, Query Explorer מציג כעת תפריט תלוי ליד כל פריט שנשמר, כך שניתן לשנות בקלות את שמו ולמחוק פריטים.

הפונקציות החדשות של שפת השאילתה נוספו לאחרונה: hash_sha256 () (מחזירה ערך hash 2525 עבור ערך הקלט); row_cumsum () (מחשבת את הסכום המצטבר של עמודה, על פני הרשומות); strcmp () משווה שתי מחרוזות; () ו - varianceif () (לחשב את סטיית התקן או השונות של ביטוי על פני תוצאות המספקות תנאי נתון).

17   אפריל   Configuration of TLS versions in App Service and Functions apps now available

אפשר להגדיר את גירסת Transport Layer Security (TLS) עבור Azure App Service and Azure Functions hosted apps. הוא פרוטוקול המספק פרטיות ושלמות הנתונים בין שני יישומים תקשורת. זהו פרוטוקול האבטחה הנפוץ ביותר. TLS משמש עבור דפדפני אינטרנט ויישומים אחרים הדורשים נתונים להיות מאובטחת באמצעות רשת. TLS נעשה שימוש נרחב עבור העברות קבצים, חיבורי VPN, הודעות מיידיות, ו- VoIP.

עם הזמן, גרסאות מרובות של TLS פורסמו כדי להקל על פגעיות שונות. TLS 1.2 היא הגרסה העדכנית ביותר הזמינה עבור יישומים הפועלים בשירות Azure App.

ליותר מידע, App Service team blog

17   אפריל   What's new in Azure DNS - Metrics and alerting

Azure DNS מספק כעת ערכים לניטור היבטים ספציפיים של אזורי DNS המארחים בשירות. נוכל להגדיר ולקבל התראות. מדדים מסופקים באמצעות שירות Azure Monitor.

The following metrics are available via Azure Monitor for your DNS zones:

• Query Volume: Volume of DNS queries

• RecordSet Count: Count of DNS record sets within your DNS zone

• RecordSet Capacity Utilization:  Percentage utilization of the max limit of record sets for your DNS zone

For more information, see the Azure DNS documentation.17   אפריל   What's new in Azure DNS - Metrics and alerting

ליותר מידע ,Azure DNS documentation

18   אפריל   General availability: Azure Database for MySQL

Azure Database עבור MySQL. שירות זה מביא את הגרסאות של מסד הנתונים MySQL.

מסד נתונים Azure עבור MySQL מוצע עם זמינות גבוהה, דרוג אלסטי עבור ביצועים, אבטחה מובילים בתעשייה ותאימות, עם 99.99 אחוזים.

Azure Database עבור MySQL נותן גמישות ביישומים שלך. מתוך בחירה של מסגרת ושפה, כדי ecosystem עשיר של כלים ושירותים, Azure Database עבור MySQL מקל עליך לבנות יישומים.

ליותר מידע, regional availability

ליותר מידע, Azure Database for MySQL

18   אפריל   Region expansion: Global VNet Peering

Global VNet זמין בדרך כלל בארבעה אזורים נוספים: אירופה המערבית, ארה"ב במזרח 2, אסיה דרום מזרח ומרכז ארה"ב.

Global VNet Peering מאפשר למשאבים ברשת הווירטואלית לתקשר בין אזורים Azure באופן פרטי באמצעות הרשת של מיקרוסופט. לתקשר ישירות, או מעבר על האינטרנט הציבורי. זה מאפשר חיבור רוחב פס גבוה.

כמה קליקים, אפשר יכול להשתמש Global VNet Peering לשתף משאבים בתוך רשת פרטית, פרטית. לאחר מכן נוכל לשכפל בקלות נתונים, והתאוששות מאסון.

לקבלת מידע נוסף, detailed documentation

You can now peer across the following regions:

• Americas: West Central US (Wyoming), West US 2 (Washington), Central US (Iowa), US East 2 (Virginia), Canada Central (Toronto), Canada East (Quebec City)

• Asia Pacific: Southeast Asia (Singapore) Korea South (Buscan), South India (Chennai), Central India (Pune), West India (Mumbai)

• Europe: UK South (London), UK West (Cardiff), West Europe (Netherlands)

19   אפריל   General availability: Transparent Data Encryption with customer managed keys for Azure SQL

הצפנת נתונים (TDE) עם המפתח (BYOK) תמיכה עבור מסד נתונים Azure SQL ו Azure SQL Data Warehouse.

עם יכולת זו, לקוחות ארגוניים יכולים להגן על נתונים רגישים ולעמוד בצרכים רגולטוריים או ציות הדורשים בקרות ניהול מפתח. מסד הנתונים SQL ו- SQL Data Warehouse תומכים כעת ב- TDE עם יכולת BYOK, בנוסף ל- TDE עם מפתחות מנוהלים בשרת.

TDE עם תמיכה BYOK משתמש בכספת מפתח Azure. Key Vault הוא אמצעי אחסון מאובטח עבור מפתחות הצפנה של RSA המגובים על-ידי מודול אבטחה מאופשרים של FIPS 140-2 Level 2. כלקוח ארגוני, אפשר ליצור מפתח RSA ולייבא אותו לכספת מפתח כדי להשתמש ב- SQL Database וב- TDE של SQL Data Warehouse  עם תמיכת BYOK.

באפשרותנו לשלוט על המקשים, הרשאות מפתח ועל מחיקת מפתח, ולהפעיל את הביקורת ודיווח באמצעות פונקציונליות Key Vault. ניתן גם להפעיל את TDE עם תמיכת BYOK ברמת השרת הלוגי עבור כל סוגי הנתונים או מחסני הנתונים הזמינים. ניתן להחליף בין שימוש ב- TDE עם מקשים המנוהלים על-ידי השירות למפתחות המנוהלים על-ידי הלקוח ללא תשלום נוסף.

ליותר מידע, full blog post

19   אפריל   Azure Backup now supports network-restricted storage accounts

תשתית Azure כגיבוי וירטואלי של שירות (IaaS) ניתנת לתמיכה network-restricted storage accounts.

נשתמש storage firewalls and virtual networks כדי לאפשר תנועה רק מרשתות וירטואליות נבחרות. הדבר מסייע ליצור רשת מאובטחת עבור הדיסקים הלא מנוהלים בחשבונות האחסון. ניתן גם להעניק גישה לרשתות מקומיות ולתעבורת אינטרנט אמינה אחרת באמצעות כללי רשת המבוססים על טווחי כתובות IP.

נוכל לבצע גיבויים מתוזמנים ו- IaaS של VM וירטואלי מסוג IaaS ומשחזר עבור חשבונות אחסון וירטואליים המוגדרים על-ידי הרשת.

למידע נוסף, full blog post

24   אפריל   Deprecating the Log Search API for Azure Log Analytics

בנובמבר 2017, לקוחות Azure Log Analytics ממשק ה- API של Search Log יוסר משימוש. ממשק API זה משמש לשפת שאילתות Log Analytics query language.

ממשק ה- API של Search Log הוחלף בממשק ה- API של ממשק ה- Azure Log Analytics REST. ממשק ה- API של REST תומך בשפת השאילתה החדשה, כמו גם בשאילתות שאילתה גבוהות יותר.

ה- cmdlet של PowerShell Get-AzureRmOperationalInsightsSearchResults הוחלף ב- cmdlet Invoke-LogAnalyticsQuery, אשר תומך גם בשפת השאילתה החדשה.

ממשק ה- API של Search Log יופסק במהלך השבוע של 30 באפריל 2018.  ממשק ה- API של Search  לאחר תאריך ההפקדה שלו יחזירו קוד שגיאה 410, יחד עם ההודעה הבאה: "ממשק ה- API של Search  הוצא משימוש והוא הוחלף החדש Azure Log Analytics REST API. "

כדי לקבל תוצאות של שאילתות, יש להעביר כל שימוש ב- cmdlet של ממשק ה- API מקודם ו- PowerShell.

25   אפריל   Azure DevTest Labs: Redeploy a lab virtual machine

כמשתמש מעבדה, נוכל לפרוס מחדש מחשב וירטואלי של מעבדה, כך שלא נבזבז זמן על בעיות בחיבור שולחן העבודה המרוחק או בגישת היישום אל מחשב וירטואלי Azure מבוסס Windows.

25   אפריל   General availability: Azure Container Instances

Azure Container Instances, עם מחיר מופחת, חוויית פורטל Azure משופרת, תכונות חדשות ואזורים מורחבים. למידע נוסף על חדשות GA דרך הבלוג ובאתר.

New pricing

To support new use cases and longer running workloads, Azure Container Instances will have simpler and more efficient pricing, starting on July 1, 2018. Learn more on the pricing page.

Improved Azure portal experience

• Deploy containers with advanced options such as restart policies, environment variables, and commands to execute.

• Monitor CPU and memory utilization of Linux containers from the overview pane.

• View individual container events, logs, and properties from the dedicated containers pane.

New features and region

Execute (EXEC) a command directly in your container to launch an interactive shell.

• Monitor CPU and memory utilization of Linux containers through Azure Monitor.

• The uptime SLA is 99.9% for any container group.

• North Europe is live, bringing availability to six regions: West US, West US 2, East US, North Europe, West Europe, and Southeast Asia.

25   אפריל   General availability: Replicated tables in Azure SQL Data Warehouse

טבלאות משוכפלות ב- Azure SQL Data Warehouse.

במחסני הנתונים ארגוניים, ביצועי השאילתה נעלמים עם כמויות גבוהות של נתונים כאשר הטבלאות מוצגות בצורה שונה. סוג חדש של הפצת טבלה בשם Replicate זמין ב- Azure SQL Data Warehouse. אפשר להשתמש בו כדי להפחית את תנועת הנתונים על ידי הפיכת הנתונים לזמינים. יכולים כעת לפעול במהירות רבה יותר.

מאת: אליאור ממה

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות